layout-wrota-lipiec2014-tlo

layout-wrota-lipiec2014-przestrzen

mowiaca przegladarka    slabowidzacy   epuap

 

wrotapodkarpackie.pl

layout-wrota-lipiec2014-tlo-wrota-glowna

layout-wrota-lipiec2014-tlo-przedmiot-puste

Kongres Marketingu Sportowego w G2A Arena

180605 kongressmallPierwszy projekt z cyklu, Kongres Marketingu Sportowego - wydarzenie z cyklu „Sports Inc.”, będący wspólną inicjatywą G2A Arena oraz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego zogniskowany będzie wokół tematyki marketingu poprzez kluby sportowe.

W ramach paneli wiodących pierwszego dnia Kongresu poruszone zostaną zagadnienia finansowania klubów sportowych, w tym pozyskiwania środków ze sponsoringu, wartości promocji poprzez sport dla miast i regionów, budowania wizerunku i rozwijania marki klubu sportowego, a także tworzenia widowisk sportowych i zarządzania infrastrukturą sportową. Głównemu blokowi towarzyszyć będą panele równoległe dedykowane poszczególnym dyscyplinom sportowym. Drugi dzień wydarzenia poświęcony będzie najnowszemu zjawisku w świecie marketingu sportowego - eSportowi.

PROGRAM WYDARZENIA

7 czerwca

A. BLOK GŁÓWNY:
PANEL I: BRANDING KLUBU SPORTOWEGO
Dyskusja w ramach panelu dotyczyć będzie budowania wizerunku klubu sportowego i rozwijania jego marki, tworzenia kampanii promocyjnych, wykorzystania nowych mediów w strategii promocyjnej, a także zaangażowania kibica w kreowanie marki.

PANEL II: SPONSORING KLUBÓW SPORTOWYCH
Panel koncentrować się będzie na zagadnieniach skuteczności marketingu poprzez sport jako narzędzia promocyjnego i sprzedażowego, instytucji partnerstwa tytularnego, nowoczesnych sposobów śledzenia mechanizmów zachowań kibiców oraz budowania relacji na linii klub-sponsor-kibic.

PANEL III: TWORZENIE WIDOWISKA SPORTOWEGO
Dyskusja koncentrować się będzie wokół profesjonalnej organizacji wydarzeń, zarówno w warstwie sportowej, jak i rozrywkowej. Poruszone zostaną zagadnienia oprawy wydarzeń sportowych, zaangażowania kibica w ich współtworzenie, korzyści ekonomicznych, społecznych i wizerunkowych organizacji wielkoformatowych imprez sportowych, a także budowania sportowej marki regionu z wykorzystaniem wydarzeń o tym charakterze.

PANEL IV: „CZYM SKORUPKA ZA MŁODU NASIĄKNIE...” – SZKOLENIE MŁODZIEŻY I MARKETING SPORTÓW DZIECIĘCYCH
W ramach panelu poruszone zostaną zagadnienia wartości marketingowej sportów dziecięcych i młodzieżowych, inwestycji w utalentowaną młodzież i kreowania ich dalszej ścieżki sportowej kariery, realiów funkcjonowania szkółek piłkarskich w Polsce i za granicą oraz promocji zasad fair-play i sportowego trybu życia.

PANEL V: ZARZĄDZANIE INFRASTRUKTURĄ SPORTOWĄ W MIASTACH I REGIONACH
Panel skupiony będzie na problematyce profesjonalnego zarządzania infrastrukturą sportową, zarówno w aspekcie optymalizacji funkcjonowania kompleksów stricte sportowych i ich alternatywnego wykorzystania, jak i adaptacji innych obiektów o odmiennym przeznaczeniu na potrzeby wydarzeń sportowych.

B. BLOK SZKOLENIOWY
W ramach bloku szkoleniowego dla klubów sportowych przeprowadzone zostaną:
1) szkolenie z zakresu tworzenia profesjonalnej oferty sponsorskiej
2) szkolenie z zakresu kreowania wizerunku w nowych mediach

C. PANELE RÓWNOLEGŁE
Równolegle do głównego bloku Kongresu odbywać się będą panele dyskusyjne dedykowane personal brandingowi oraz marketingowi poszczególnym dyscyplin sportowych, m.in.
• sportów walki;
• sportów motorowych;
• sportów sylwetkowych;
• sportów biegowych / biegów ekstremalnych.

8 czerwca

Dzień drugi poświęcony będzie nowym trendom na światowym rynku sportowym – eSportowi. Części konferencyjnej towarzyć będzie część wystawiennicza oraz pokazowa.

http://sportsinc.pl/kms/

180605 kongres

 Pamiętej o JPK_VAT 

logo przedsiebiorcza Copy

520x100 interreg Pl Sk Podkarpackie 

 

7.12 banerek 728x90NOWY

 

rzeszow airport 460

 

muzeum kresy baner NEREUS LOGObleu fond blanc

 460 konkurs